Ügyfélszolgálataink a megváltozott ünnepi munkarend miatt az alábbi időpontokban állnak ügyfeleink rendelkezésére .
Személyes ügyfélszolgálataink (budapesti, valamint vidéki) a megváltozott ünnepi munkarend miatt az alábbi időpontokban állnak ügyfeleink rendelkezésére:
2025.06.09-én (hétfő): ZÁRVA tart
2025.06.10-én (kedd): 8.00 – 18.00 óra között (Miskolcon 16:00 óráig)
2025.06.11-én (szerda): 8.00 – 16.00 óra között (Miskolcon 17:00 óráig)
2025.06.12-én (csütörtök): 8.00 – 16.00 óra között
2025.06.13-án (péntek): 8.00 – 12.00 óra között
Telefonos ügyfélszolgálatunk a megváltozott ünnepi munkarend miatt az alábbi időpontokban áll ügyfeleink rendelkezésére:
2025.06.06-án (péntek): 8.00 – 16.00 óra között
2025.06.09-én (hétfő): ZÁRVA tart
2025.06.10-én (kedd): 8.00 – 20.00 óra között
2025.06.11-én (szerda): 8.00 – 17.00 óra között
2025.06.12-én (csütörtök): 8.00 – 17.00 óra között
2025.06.13-án (péntek): 8.00 – 16.00 óra között
A félfogadás rendjéről, a központi ügyfélszolgálatok és kirendeltségek elérhetőségéről bővebb tájékoztatás honlapunkon az Elérhetőségeink és a Telefonos ügyfélszolgálat menüpontok alatt található.
Megértésüket köszönjük!
Pénzügyi Navigátor a tudatos fogyasztókért
A Magyar Nemzeti Bankról szóló 2013. évi CXXXIX. törvény az MNB feladataként jelöli meg a pénzügyi közvetítőrendszer felügyeletét, illetve a pénzügyi szervezetek által nyújtott szolgáltatásokat igénybe vevők érdekeinek védelmét.
E tevékenység keretében az MNB vizsgálja a hazai és nemzetközi piaci folyamatokat, figyelemmel kíséri és ellenőrzi az intézmények jogszerű működését, kommunikációs csatornáit és azok tartalmát, általános sajtófigyelés keretében értékeli a pénzügyi intézményekről és szolgáltatókról megjelenő híreket, továbbá elemzi a jogszabályon alapuló adatszolgáltatás nyomán beérkező információkat.
A tudatos fogyasztói társadalom kialakítása, a megalapozatlan, helytelen fogyasztói döntésekből adódó félreértések és károk csökkentése érdekében az MNB proaktív pénzügyi fogyasztóvédelmi tájékoztató tevékenységet végez, professzionális ügyfélszolgálatot működtet, továbbá társintézményekkel, valamint a civil és a kereskedelmi-szolgáltató szféra szereplőivel működik együtt.
A mindennapi életben hasznos, pénzügyekkel kapcsolatos információk a Pénzügyi Navigátor tájékoztatóanyagokban érhetők el. A Pénzügyi Navigátor eszközrendszer pénzügyi fogyasztóvédelmi honlapból, tematikus füzetsorozatból, oktató- és egyperces kisfilmekből, termékválasztást és tudatos döntést segítő alkalmazásokból, valamint mobilapplikációból áll.
A megalapozott pénzügyi döntést ösztönző tájékoztatás mellett az MNB a panaszos helyzetek kezeléséhez is segítséget nyújt. A budapesti Krisztina körúton található ügyfélszolgálat munkatársai személyesen, telefonon és írásban is rendelkezésre állnak, míg a fővárostól távol élő fogyasztók az MNB-vel együttműködő Pénzügyi Navigátor Tanácsadó Irodahálózat szakértőihez fordulhatnak számos vidéki városban.
Pénzügyi
Navigátor. Utat mutat a pénzügyekben.
www.mnb.hu/penzugyinavigatorÚj lapon nyíló tartalom.