Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2024.04.15. napjától megváltozik az OTP Faktoring központi ügyfélszolgálatának és a budapesti kirendeltségének címe.
Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2024.04.15. napjától megváltozik az OTP Faktoring központi ügyfélszolgálatának és a budapesti kirendeltségének címe.
A központi
ügyfélszolgálat és a budapesti kirendeltség új címe:
1138 Budapest, Váci út 135-139. B épület fszt.
A félfogadás rendjéről, a központi ügyfélszolgálatok és kirendeltségek elérhetőségéről bővebb tájékoztatás honlapunkon az Elérhetőségeink és a Telefonos ügyfélszolgálat menüpontok alatt található.
Megértésüket köszönjük!
We inform you that on 15.04.2024 the address of
OTP Faktoring's Central Customer Service and the Budapest Branch Office will
change.
The new address of the Central Customer Service and
the Budapest Branch Office:
B Building ground floor 135-139. Váci street, Budapest H-1138
More information about the opening hours and the availability of the central customer service and branches can be found on our website under the menu items Personal customer service and Telephone customer service.
Thank you for your understanding!
Etikai dokumentumok
Az OTP Faktoring Zrt., mint az OTP Csoport tagja, Magyarország piacvezető társasága a hasonló tevékenységet végző pénzügyi gazdálkodó szervezetek között.
Eddigi sikereink alapja és a jövőnk záloga munkatársaink szakmai felkészültségében és az ügyfeleinkkel kialakított kapcsolatban kereshető. Eredményességünk elképzelhetetlen a szakmailag felkészült, alkotó és etikusan cselekvő munkavállalók elkötelezett munkája nélkül. A társaság etikai szabályai követendő mintául szolgálnak azok számára, akik napi feladataik végrehajtása során a társaság üzleti jó híréhez és a piacon betöltött szerepéhez méltóan kell, hogy eljárjanak munkatársaik, ügyfeleik vagy az egyéb érdekeltek felé.
Az Etikai Kódex tartalma egyfajta üzenet a társaság vezetői és tisztségviselői részéről arra vonatkozóan, hogy milyen vezetési, magatartási stílus alapján irányítják a társaságot és milyen magatartást várnak el az érintettektől.
Az OTP Faktoring Zrt. a Bejelentésekről szóló törvény (2023. évi XXV. törvény) hatálya alá tartozó belső visszaélés-bejelentési rendszert (Bejelentési rendszert) üzemeltet.
A Bejelentési rendszer célja, hogy lehetőséget biztosítson a Bejelentők számára a jogszabálysértések vagy az OTP Faktoring Zrt. Etikai Kódexe megsértésének, valamint a Bejelentésekről szóló törvény szerinti visszaéléseknek a bejelentésére. A Bejelentési rendszerben jogellenes vagy jogellenesnek feltételezett cselekményre vagy mulasztásra, illetve egyéb visszaélésre vonatkozó információt lehet bejelenteni.
Bejelentés tehető
- levélben a Compliance Igazgatóságnak címezve (1066 Budapest, Mozsár utca 8.)
- e-mailben az etika@otpfaktoring.hu e-mail címre
- személyesen munkaidőben (előzetesen egyeztetett időpontban) a Compliance felelősnél a 1066 Budapest, Mozsár utca 8. szám alatt, illetve a Compliance felelős helyettesénél az OTP Bank Nyrt. Compliance Igazgatóságán a 1131 Budapest, Babér utca 9. szám alatt
A bejelentőnek lehetősége van megtenni a bejelentését az OTP Bank Nyrt. Compliance Igazgatóságánál is az alábbi csatornákon keresztül
- személyesen munkaidőben (előzetesen egyeztetett időpontban)
- levélben az OTP Bank Nyrt. Compliance Igazgatóságnak címezve (1131 Budapest, Babér utca 9.)
- telefonon hétfőtől péntekig 8:00-20:00 óráig +36 1 366 6768 telefonszámon
- e-mailen etika@otpbank.hu e-mail címre
Az OTP Faktoring Zrt. nyomós érdekét védő magatartási szabályok az Etikai Kódexben és a Partneri Etikai Kódexben találhatóak
- Az OTP Faktoring Zrt. Etikai Kódexe
- Az OTP Faktoring Zrt. Etikai Kódexének alkalmazásához irányadó dokumentumok
- OTP Faktoring Zrt. Partneri Etikai Kódexe
A Bejelentések kezeléséhez kapcsolódó tájékoztatók
Compliance vezető elérhetőségei
- Személyesen vagy postai levél útján:
- OTP Faktoring Zrt.
1066 Budapest, Mozsár utca 8. - Telefon:
- +36 1 485 6075
- E-mail:
- ZlatniczkyneMZs@otpfakt.hu