Ügyfélszolgálataink a megváltozott ünnepi munkarend miatt az alábbi időpontokban állnak ügyfeleink rendelkezésére.
Személyes ügyfélszolgálataink (budapesti, valamint vidéki) a megváltozott ünnepi munkarend miatt az alábbi időpontokban állnak ügyfeleink rendelkezésére:
2025.08.18-án (hétfő): 8.00 – 18.00 óra között (Miskolc: 17.00 óráig)
2025.08.19-én (kedd): 8.00 – 16.00 óra között
2025. 08.20-án (szerda): Z Á R V A tart
2025.08.21-én (csütörtök): 8.00 – 16.00 óra között
2025. 08.22-én (péntek): 08.00 – 12.00 óra között
Telefonos ügyfélszolgálatunk a megváltozott ünnepi munkarend miatt az alábbi időpontokban áll ügyfeleink rendelkezésére:
2025.08.18-án (hétfő): 8.00 – 20.00 óra között
2025.08.19-én (kedd): 8.00 – 17.00 óra között
2025. 08.20-án (szerda): Z Á R V A tart
2025.08.21-én (csütörtök): 8.00 – 17.00 óra között
2025. 08.22-én (péntek): 08.00 – 14.00 óra között
A félfogadás rendjéről, a központi ügyfélszolgálatok és kirendeltségek elérhetőségéről bővebb tájékoztatás honlapunkon az Elérhetőségeink és a Telefonos ügyfélszolgálat menüpontok alatt található.
Megértésüket köszönjük!
Keressen minket, hogy segíthessünk!
Jöjjön el személyesen valamelyik kirendeltségünkbe, vagy lépjen velünk kapcsolatba a lenti elérhetőségeink valamelyikén.
Központi ügyfélszolgálat
- Levelezési cím:
- OTP Faktoring Zrt.
1364 Budapest, Pf. 271
- Telefon:
- +36 1 267 6095, +36 1 267 6096
- Telefonos ügyfélszolgálat
- E-mail:
- ugyfelszolgalat@otpfakt.hu
Kérjük, hogy a Megbízásos és Magáncsőd csoportot a Központi Ügyfélszolgálat elérhetőségein keresztül keresse.
Társaságunk munkavállalóival a kapcsolattartás magánlevelezés útján, vagy közösségi média felületen nem megengedett.