Ügyfélszolgálataink a megváltozott ünnepi munkarend miatt az alábbi időpontokban állnak ügyfeleink rendelkezésére.
Személyes ügyfélszolgálataink (budapesti, valamint vidéki) a megváltozott ünnepi munkarend miatt az alábbi időpontokban állnak ügyfeleink rendelkezésére:
2025.04.28-án (hétfő): 8.00 – 18.00 óra között (Miskolcon 17:00 óráig)
2025.04. 29-én (kedd): 8.00 – 16.00 óra között
2025.04. 30-án (szerda): 8.00 – 16.00 óra között
2025.05.01-én (csütörtök) és 2025.05.02-án (péntek): ZÁRVA tart
Telefonos ügyfélszolgálatunk a megváltozott ünnepi munkarend miatt az alábbi időpontokban áll
ügyfeleink rendelkezésére:
2025.04.28-án (hétfő): 8.00 – 20.00 óra között
2025.04. 29-én (kedd): 8.00 – 17.00 óra között
2025.04. 30-án (szerda): 8.00 – 17.00 óra között
2025.05.01-én (csütörtök) és 2025.05.02-án (péntek): ZÁRVA tart
A félfogadás rendjéről, a központi ügyfélszolgálatok és kirendeltségek elérhetőségéről bővebb tájékoztatás honlapunkon az Elérhetőségeink és a Telefonos ügyfélszolgálat menüpontok alatt található.
Megértésüket köszönjük!
Telefonos ügyfélszolgálat
Kérdése van? Keressen minket bizalommal!
Az OTP Faktoring ügyfélszolgálati munkatársai ügyfeleink igényeinek minél szélesebb körű kiszolgálása érdekében a személyes ügyfélszolgálaton felül - nyitvatartási időben - az alábbi elérhetőségeken állnak rendelkezésre:
- Telefon:
- +36 1 267 6095, +36 1 267 6096
- Nyitvatartási időn belül:
- Telefonos ügyfélszolgálatunk hétfőn 8:00-20:00, keddtől-csütörtökig 8:00-17:00, pénteken 8:00-14:00 óra között áll rendelkezésére.
- Nyitvatartási időn kívül:
- Automatikus információs szolgáltatásunk a fenti telefonszámok hívásával - menüpontok kiválasztásának segítségével - a nap 24 órájában igénybe vehető.
A gyorsabb ügyintézés érdekében szükséges megadni a leveleink alján található ügyszámot.
Nyomógombos készüléke segítségével az alábbi lehetőségek közül választhat
1.1 Lakossági követeléskezelés | 1.2 Vállalati követeléskezelés |
1. Tartozás rendezés | 1. Általános információ |
2. Csekk igénylés | 2. Közvetlen mellék kapcsolása |
3. Tartozás megszüntető | |
4. KHR-rel kapcsolatos információ | |
5. Adatkezelés rendje | |
6. Gépjármű törzskönyv kiadás feltételei | |
7. Elszámolással kapcsolatos információ | |
0. Ügyintéző kapcsolása |
2.1 Kirendeltségek elérhetőségei, nyitvatartási rendje | 2.2 Külső irodák elérhetőségei |
1. Budapesti kirendeltségünk nyitvatartási rendje | 1. Alpha Financial Services Kft. |
2. Kecskeméti kirendeltségünk nyitvatartási rendje | 2. Consequence Europe Kft. |
3. Miskolci kirendeltségünk nyitvatartási rendje | 3. Credit Controll Kft. |
4. Nyíregyházi kirendeltségünk nyitvatartási rendje | 4. Creditexpress Kft. |
5. Székesfehérvári kirendeltségünk nyitvatartási rendje | 5. EOS KSI Kft. |
6. Kaposvári kirendeltségünk nyitvatartási rendje | 6. Intrum Justitia Zrt. |
7. Zalaegerszegi kirendeltségünk nyitvatartási rendje |
Azonosításhoz szükséges: ügyszáma.
Amennyiben ismeri a hívni kívánt melléket, kérjük, nyomja meg a 0-s gombot.